سیاست‌های انقباضی کاهش تولید را در پی دارد نرخ طلا در بازار امروز مشهد (۲خرداد۱۴۰۳) از دستاورد‌های سیدالشهدای خدمت؛ یارانه نقدی ۴ برابر شد همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از تاریخ اجرای قانون انجام خواهد شد واردات در ازای صادرات غیرکشاورزی اجرا می‌شود بازار مشهد التهابی ندارد ۷۱ کیلوگرم شمش طلا فروخته شد (۱ خرداد ۱۴۰۳) دستاورد‌های آیت‌ا... رئیسی برای اقتصاد ایران اصلاح زیرساخت‌های اقتصادی در دولت سیزدهم آپارتمان‌های ۸۵ متری را در منطقه ایثارگران مشهد پیدا کنید (۱ خرداد ۱۴۰۳) صنعت بیمه در فروردین سال جاری ۸.۹ همت خسارت پرداخت کرده است جریمه سنگین در انتظار بانک‌های متخلف در پرداخت تسهیلات مسکن واکنش بورس به خبر شهادت رئیس جمهور چه بود؟ | گزارش وضعیت بازار سهام ( یکم خرداد ۱۴۰۳) حباب سکه پس از شهادت رئیس‌جمهور افزایش یافت + علت (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت کارخانه‌ای محصولات سایپا اعلام شد + جدول صادرات ۹۰ درصد طلای سرخ از ایران است | سهم پایین زعفران ایران از تجارت دنیا نحوه صدور و نقد کردن چک‌های بانکی تغییر کرد آینده اقتصاد ایران پس از درگذشت آیت‌الله رئیسی چه می‌شود؟ | نمونه‌های تاریخی چه می‌گوید؟ مستاجران تا ۵ سال فرصت شکایت از صاحب‌خانه را دارند | در چه صورت می‌توان شکایت کرد؟ قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه شنبه، یکم خرداد ۱۴۰۳) سوءاستفاده دلالان ارز از شهادت رئیس‌جمهور سهمیه بنزین خردادماه بدون تغییر شارژ شد تخلف یک شرکت تولیدی محصولات چرمی به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در مشهد و پلمب آن
سرخط خبرها

نحوه فعالیت واحدهای صنفی مشهد در ماه رمضان | فروش حلیم و کباب تنها به‌صورت بیرون‌بر مجاز است (۱۳ فروردین ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۰۳۵۶۱
  • ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
نحوه فعالیت واحدهای صنفی مشهد در ماه رمضان | فروش حلیم و کباب تنها به‌صورت بیرون‌بر مجاز است (۱۳ فروردین ۱۴۰۱)
رئیس اتاق اصناف مشهد مقدس، شرایط فعالیت واحدهای صنفی مشهد در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، بنانژاد، رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: در ایام ماه مبارک رمضان پذیرایی و سرو غذا و نوشیدنی از اذان صبح تا اذان مغرب برای کلیه واحدهای صنفی اعم از رستوارن‌ها، آبمیوه و بستنی فروشی‌ها، سوپر مارکت‌ها، اغذیه فروشی‌ها، فست فودی‌ها، کافی شاپ‌ها و... ممنوع است.

وی افزود: توزیع مواد غذایی از جمله آش، حلیم، شله و... صرفا به صورت بیرون بر بوده و از ساعت ۱۶:۳۰ به بعد خواهد بود. همچنین توزیع غذا با پیک موتوری در مشهد از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع است و پیک‌های موتوری که اقدام به توزیع غذا در این زمان کنند از تردد آن‌ها جلوگیری خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: صنف بستنی و فالوده‌فروشان مجاز به عرضه آبمیوه و بستنی از ساعت ۱۹ و به صورت بیرون‌بر و بسته‌بندی هستند. واحدهای صنفی کباب فروشی، کله‌پزی و آشپزخانه‌ها از ساعت ۱۷ مجاز به صورت فروش و عرضه به صورت بیرون‌بر هستند. همچنین کلیه فست فودی‌ها، ساندویچ فروشی‌ها، پیتزا فروشی‌ها و ... از ساعت ۱۷ مجاز به فروش و عرضه موادغذایی و آن هم به صورت بیرون‌بر بوده و تحت هیچ شرایطی مجاز به پذیرایی در واحد صنفی نخواهند بود.

بنانژاد افزود: سرو، فروش و عرضه هر گونه مواد غذایی و نوشیدنی کلیه تالارها، باغ تالارها و... از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع است. فروش و عرضه هرگونه مواد خوراکی و نوشیدنی در کلیه واحدهای صنفی مستقر در امکان مذهبی، توریستی، ورزشی و ترمینال‌ها در مشهد از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع است. فروش و سرو هرگونه غذا و نوشینی در قهوه خانه‌ها، چایخانه‌ها و کافه‌های سنتی از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع است.

وی ادامه داد: ساعت کار واحدهای نانوایی یارانه‌ای و آزادپز در شیفت صبح از ساعت ۸ تا ۱۳ و در شیفت عصر از ۱۶ تا حداقل نیم ساعت پس از اذان‌ مغرب است. نانوایی‌ها که به فعالیت بعد از این زمان تمایل دارند به شرط رعایت سهیمه آرد فعالیت آن‌ها بلامانع است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->